خانه وبلاگ رستوران های غرب تهران گشتی در رستوران‌های سنتی غرب تهران؛ تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش با غذاهای ایرانی متنوع و لذیذ
گشتی در رستوران‌های سنتی غرب تهران؛ تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش با غذاهای ایرانی متنوع و لذیذ

گشتی در رستوران‌های سنتی غرب تهران؛ تجربه‌ای متفاوت و لذت بخش با غذاهای ایرانی متنوع و لذیذ

گشتن در جاده‌های غرب تهران، همیشه یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌های سفرهای داخلی بوده است. اما با جذابیت‌هایی که باغ‌های رستوران‌های سنتی غرب تهران ارائه می‌دهند، سفر به این مناطق بیشتر از یک گشت و گذار تبدیل شده است.
رستوران‌های سنتی با غذاهای ایرانی متنوع و لذیذ، کباب و دیزی و انواع خورش‌های ایرانی، همراه با پلو و کته با برنج ایرانی، جزئی از سفرهای ایرانیان شده است

از این رستوران‌های سنتی در غرب تهران، می‌توان به رستوران شاندیز تهران، مستر دیزی تهران، درویش فرحزاد، ترمه تهران، باغ طهرون و شب‌های سرو اشاره کرد. هرکدام از این رستوران‌ها با محیطی دنج و دلنشین و سرویس‌دهی مناسب، جذابیت خاصی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند.

همچنین، برخی از این رستوران‌های سنتی با طراحی فضای باز و باغ محوطه‌ی بیرون از رستوران، محیط سنتی و خانوادگی‌ را برای شما فراهم کرده‌اند.

با این همه جذابیت‌ها، می‌توان گفت که رستوران‌های سنتی غرب تهران به یک پدیده تبدیل شده‌اند که هر ساله جذب بیشترین تعداد گردشگران و علاقه‌مندان به سفرهای داخلی می‌شوند. پس هرگاه به غرب تهران سفر کردید، حتما از این رستوران‌های سنتی با غذاهای ایرانی متنوع و لذیذ دیدن کنید و تجربه‌ی یک سفر متفاوت و لذت بخش را به همراه خانواده و دوستان خود داشته باشید.

رستوران شاندیز از بهترین رستوران‌های سنتی غرب تهران

رستوران شاندیز تهران با فضایی مجلل و با سرویس‌دهی مناسب، محلی ایده‌آل برای سفرهای خانوادگی و دوستانه است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند کباب، دیزی، خورش‌ها و پلو می‌باشد. همچنین، فضای دلنشین و طراحی بافت سنتی در این رستوران، تجربه‌ای متفاوت و خاص را برای میهمانان فراهم می‌کند.


آدرس: شهرک غرب
اینستاگرام: https://www.instagram.com/padideh.shandiz.tehran/?hl=fa
تلفن: ۸۸۵۷۱۱۷۰

مستر دیزی تهران

برای عاشقان همیشگی دیزی ایرانی، رستوران مستر دیزی تهران از بهترین رستوران‌های سنتی غرب تهران است. مستر دیزی با منوی متنوع و لذیذ خود، جایی مناسب برای صرف وعده‌های غذایی در فضای باز و زیبا است. این رستوران با طراحی فضایی سنتی و خانوادگی، محیطی دلنشین و خاطره‌انگیز را برای میهمانان خود به ارمغان می‌آورد.
این رستوران سفارش آنلاین و رزور میز و سالن رو هم در اختیار شما گذاشته‌است.

آدرس: سعادت آباد
سایت: http://www.mrdizi.com/
اینستاگرام: https://www.instagram.com/mrdizisaadatabad/
تلفن: 02122084418

رستوران درویش فرحزاد

در رستوران سنتی درویش فرحزاد هم از بهترین رستوران‌های سنتی غرب تهران است که نباید سر زدن به آن را از دست بدهید. در این رستوران نیز می‌توانید از غذاهای سنتی ایرانی لذیذ لذت ببرید. این رستوران با فضای سنتی و دلنشین خود، جای مناسبی برای صرف وعده‌های گرم و خوشمزه در فصل سرما است.

آدرس: فرحزاد
اینستاگرام: https://www.instagram.com/darviish_restaurant/
تلفن: 02122364438

رستوران ترمه

رستوران ترمه تهران، با منوی متنوع و لذیذ خود، جایی ایده‌آل برای سفرهای دوستانه و خانوادگی است. این رستوران با فضای دلنشین و طراحی خاص خود، تجربه‌ای لذت بخش را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد. این رستوران در باغ صفا واقع شده است و در فضای بسیار زیبا پذیرای شما خواهد بود.

آدرس: پونک
اینستاگرام: https://www.instagram.com/termerestaurant/
تلفن: 02146040368

باغ طهرون

باغ طهرون نیز با فضای باغی و دلنشین خود، جایی مناسب برای صرف وعده‌های غذایی در فضای باز و زیبا است. منوی این رستوران شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند کباب، دیزی، خورش‌ها و پلو می‌باشد که از خوردن آنها سیر نخواهید شد.
این رستوران امکان رزرو برای مهمانی و جلسات شما را هم فراهم کرده است. حتما از رستوران‌های سنتی غرب تهران اگر بپرسید به شما باغ طهرون را معرفی خواهند کرد.

آدرس: فرحزاد
اینستگرام: https://www.instagram.com/baghetehron/
تلفن: 02122063094

رستوران شبهای سرو

رستوران شب‌های سرو، سفره‌خانه‌ی سنتی در غرب تهران است که با فضای باز و باغ محوطه‌ی بیرون از رستوران، محیطی سنتی و خانوادگی را برای صرف وعده‌های غذایی به همراه دوستان و خانواده به ارمغان می‌آورد.
منوی این رستوران نیز شامل انواع غذاهای سنتی ایرانی مانند کباب، دیزی، خورش‌ها و پلو می‌باشد. و می‌توانید در این رستوران از موسیقی زنده هم لذت ببرید.

آدرس: سعادت آباد. بلوار سرو
اینستاگرام: https://www.instagram.com/shabhayesaarv/?hl=fa
تلفن: 02122353985

در این بلاگ، ما به بررسی چند رستوران سنتی در غرب تهران پرداختیم که هر یک از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. ما با شما در مورد غذاهای خوشمزه، فضای دلنشین، خدمات عالی و قیمت مناسب این رستوران ها صحبت کردیم. ما امیدواریم که این بلاگ برای شما مفید و جالب بوده باشد و شما را ترغیب کند که از این رستوران ها دیدن کنید و لذت ببرید. اگر شما هم رستوران سنتی مورد علاقه خود را در غرب تهران دارید، ما را در قسمت نظرات آگاه کنید و تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید. ما منتظر نظرات شما هستیم. با تشکر از همراهی شما.

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است