خانه وبلاگ کافه رستوارن سنتی 3 تا از رستوران سنتی خانوادگی که باید تجربه کنید
3 تا از رستوران سنتی خانوادگی که باید تجربه کنید

3 تا از رستوران سنتی خانوادگی که باید تجربه کنید

غذا خوردن در رستوران سنتی خانوادگی تجربه ای منحصر یه فردی است که برای شما رقم خواهد زد . در این رستوران های لاکچری تهران می توانید طعم اصیل غذاهای ایرانی را بچشید و از فضایی گرم و صمیمی لذت ببرید.

در این مقاله، قصد داریم 4 تا از بهترین رستوران های سنتی خانوادگی را به شما معرفی کنیم تا در دورهمی های بعدی تان با خانواده، به آنها سر بزنید و از غذاهای لذیذ و محیط دلنشین شان لذت ببرید. برای انتخاب یک رستوران سنتی باید نکاتی را رعایت کنیم که ما سعی کردم بهترین رستوران ها از لحاظ فضای رستوران ، منوی رستوران ، قیمت و موقعیت برسی کردیم.

  • چیزی که در این مقاله می خواننید
  • سفره خانه سنتی سیمرغ
  • سفره خانه سنتی باغ صبا
  • رستوران سنتی باغ گیلاس

سفره خانه سنتی سیمرغ

این رستوران فضای بزرگ و دلنشینی دارد که برای جمع های خانوادگی خوب است. منوی رستوران شامل غذاهای سنتی ایرانی مانند دیزی، کباب و قرمه سبزی است. در این رستوران پرسنل بسیار خوش برخود بوده و فضایرستوران هم بسیار زسیا و دل نشین بوده

کیفیت غذا :

اولین و مهمترین فاکتور در انتخاب رستوران ، کیفیت غذا است. غذاهای سفره خانه سنتی سیمرغ با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه و با مهارت آشپزهای ایرانی طبخ می شوند. طعم و مزه غذاها به گونه ای است که هر ذائقه ای را به خود جذب می کند.  از محبوب ترین غذاهای این رستوران می توان به دیزی خورشت قیمه و فسنجان اشاره کرد.

منوی رستوران:

منوی سفره خانه سنتی سیمرغ شامل طیف گسترده ای از غذاهای سنتی ایرانی است. در این منو می توانید انواع کباب، دیزی، خورشت ها، آش ها، سالادها و نوشیدنی های سنتی ایرانی را بیابید. همچنین برای گیاهخواران نیز گزینه های مناسبی در نظر گرفته شده است.

فضای رستوران:

فضای داخلی سفره خانه سنتی سیمرغ به سبک سنتی ایرانی تزئین شده است. استفاده از المان هایی مانند فرش های ایرانی، تابلوهای نقاشی و اشیاء عتیقه، حس و حال گذشته را برای شما زنده می کند. همچنین، نورپردازی ملایم و موسیقی سنتی ایرانی، فضایی گرم و صمیمی را برای صرف غذا در کنار خانواده و دوستان ایجاد می کند.

راه های دسترسی:

سفره خانه سنتی سیمرغ به راحتی با وسایل حمل و نقل عمومی قابل دسترسی است. نزدیک ترین ایستگاه مترو به این رستوران، ایستگاه مترو دروازه دولت است. همچنین، خطوط اتوبوس BRT نیز از این خیابان عبور می کنند. اگر با ماشین شخصی به رستوران می روید، ممکن است پیدا کردن جای پارک کمی دشوار باشد.

آدرس این رستوران تهران،آزادی، جمالزاده، دانشور است .

رستوران سنتی خانوادگی

سفره خانه سنتی باغ صبا

سفره خانه سنتی باغ صبا با فضایی دلنشین و سرسبز، شما را به تاریخ و طعم اصیل ایرانی دعوت می کند. در این رستوران می توانید از غذاهای سنتی ایرانی با کیفیت عالی، در فضایی گرم و صمیمی و با خدمات مناسب همراه با خانواده لذت ببرید.

باغ صبا تنها یک رستوران نیست، بلکه مکانی برای تجربه فرهنگ و تاریخ غنی ایران است. در این رستوران می توانید از معماری سنتی ایرانی، موسیقی زنده و نمایش های سنتی لذت ببرید. همچنین، اگر به دنبال مکانی برای مراسم های خانوادگی و دوستانه هستید، باغ صبا انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود.

کیفیت غذا :

غذاهای سفره خانه سنتی باغ صبا با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه و با ظرافت و مهارت آشپزهای ماهر ایرانی طبخ می شوند. طعم غذاها طوری است که هر سلیقه ای ان را می پسندد. از جمله محبوب ترین غذاهای این رستوران می توان به دیزی، کباب کوبیده و فسنجان اشاره کرد.

منوی رستوران:

منوی باغ صبا شامل غذاهای سنتی ایرانی است. در این منو می توانید انواع کباب، دیزی، خورشت ها، آش ها، سالادها و نوشیدنی های سنتی ایرانی را بیابید. که هر فردی با هر سلیقه غذایی بتواند لذت از غذا ببرد .

فضای رستوران:

فضای داخلی سفره خانه سنتی باغ صبا به سبک ایرانی تزئین شده است. استفاده از المان هایی مانند حوضچه، گلدان های گل و درختان، حس و حال باغی سرسبز و دلنشین را به شما القا می کند. همچنین، نورپردازی ملایم و موسیقی سنتی ایرانی، فضایی گرم و صمیمی را برای صرف غذا در کنار خانواده و دوستان ایجاد می کند.

راه های دسترسی:

آدرس این رستوران شریعتی، روبروی ملک، سفره خانه سنتی باغ صبا هست که برای دسترسی با مترو باید یه ایستگاه مترو شریعتی بروید .

رستوران سنتی زیبا

رستوران سنتی باغ گیلاس

رستوران سنتی باغ گیلاس به دلیل ارائه غذای با کیفیت شهرت به دست آورده و همچنین فضای گرم و دوست داشتنی این رستوران که با معماری های ایرانی و تاریخی تزیین شده که مکان خوبی برای دورهمی خانوادگی هست . این رستوران با خدماتی خوب و پرسنلی خوش برخورد تجربه خوبی را برای شما رقم می رنند پس در ادامه با همراه باشید تا بیشتر با این رستوران آشنا شویم .

کیفیت:

غذا های رستوران سنتی باغ گیلاس از مرغوب ترین مواد های اولیه که به طور تازه از مزارع می رسند پخت می شود غذاها با ظرافت و مهارت آشپزهای مجرب ایرانی طبخ می‌شوند از ادویه های به صورت تعادل استفاده می کنند به این صورت غذا ها هر ذائقه ای را به خود جذب می کند. اکثر مشتریان کیفیت غذا این رستوران را دوست داشتنند و بسیاری هم طعم و مزه غذا ها را عالی و  منحصر به فرد می دانند

منوی رستوران:

منوی این رستوران شامل انواع غذا ها از کباب و دیزی گرفته تا انواع غذا های خورشتی ، آش  و … . پیش غذا های سرو شده سالاد ، سوپ ، ترشی و انواع ماست هست نوشیدنی های گرم و سرد در این رستوران مثل دوغ محلی ، آبدوغ خیار ، نوشابه و نوشیدنی گرم مثل چای . دسر سرو شده در این رستوران انواه بسنتی و فالوده هست که می توانید کمال لذت را از این رستوران همراه با خانواده ببرید

فضای رستوران :

دکوراسیون و معماری سنتی با استفاده از آجر ها و درب های چوبی حس حال گذشته را برای شما تداعی می کند. فرش های ایرانی که در این رستوران کار شده با طرح ها و نقش های مختلف که به زیبایی تمام رستوران رو تزیین کرده اشیا قدیمی و تابلو ها که به خوبی در رستوران حس نوستالیژیک را ایجاد می کند . نورپردازی عالی به علاوه‌ی موسیقی سنتی رستوران این رستوران را برای تجربه با خانواده فوق العاده می کنند . داخل رستوران شامل چندیدن سالن غذا خوری با صندلی های چوبی هست و فضای بیرون شامل یک حوض آب با درختان سرسبز که می توانندی از عذا خوردن در فضای باز لذت ببرید .

راه های دسترسی:

تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، بالاتر از میدان یاسمن، رستوران باغ گیلاس

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است