معرفی 4 تا از بهترین کافه بازی های تهران

معرفی 4 تا از بهترین کافه بازی های تهران

در این مقاله سعی می‌کنم کافه بازی های تهران را به شما معرفی کنم. و چند کافه بازی و کافه گیم  به شما پیشنهاد بدهم. کافه گیم نت، کافه بیلیارد و کافه مافیا در تهران چند مورد از همان کافه بازی های تهران است. که می‌توانید هنگام کافه گردی در شهر تهران آن‌ها را تجربه کنید.

شاید یک روز جمعه حوصله‌تان سر رفته باشد و بخواهید کار متفاوتی انجام بدهید؛ یا شاید از پارک رفتن با دوستانتان خسته شده‌اید؛ یا اینکه هوس خوردن قهوه و بعد از آن انجام یک بازی در یک کافه بازی در تهران به سرتان زده باشد. در هر صورت برای اینکه آخر هفته متفاوتی را تجربه کنید، من شما را به کافه بازی های تهران که از بهترین کافه های شهر تهران هستند، دعوت می‌کنم.

کافه کاوان، یک کافه مافیا در تهران

خوب بریم سراغ معرفی اولین کافه بازی در تهران. کافه کاوان یک کافه مافیا در سعادت آباد هست که دکوراسیون خیلی قشنگ و جذابی دارد؛ به طوری که هر کسی را به سمت خودش جذب می‌کند.

کافه کاوان یک کافه مافیا در تهران هست که ایونت های مافیا رو هر روز از ساعت 18 برگزار می‌کند. برای شرکت در بازی مافیا در این کافه بازی در تهران، باید با رزرواسیون کافه هماهنگ باشید. فقط کافیه تعداد اعضای گروهتان را به آنها بگویید و رزرو را انجام بدهید. فکر اینکه یک نوشیدنی خنک در این کافه بخورید و دم غروب مافیا بازی کنید، خیلی جذاب است.

کافه کاوان کافه مافیا و رستوران در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه
کافه کاوان یک کافه مافیا و بازی در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه

در این کافه مافیا مسابقات فوتبال هم پخش می‌شود؛ پس کافه فوتبال هم هست. اگر مسابقات یورو 2024 را از دست داده‌اید مشکلی نیست! چون لیگ جذاب خودمان هم در این کافه پخش می‌شود. و می‌توانید در این کافه فوتبال در تهران بازی‌ها را ببینید. مثلا می‌توانید رنگ نوشیدنی‌تان را با رنگ لباس تیم مورد علاقه‌تان ست کنید و از میل کردن آن لذت ببرید.

اطلاعات تماس

  • آدرس: سعادت آباد، علامه جنوبی، ساختمان طوس، طبقه اول، واحد58 
  • ساعت کاری: 12 ظهر تا 12 شب
  • تلفن رزرو: 88694640
  • اینستاگرام

کافه فکر کده، از بزرگترین کافه بازی های تهران

میخوام شما را با بزرگترین کافه بازی تهران و حتی ایران آشنا کنم! این کافه بازی در تهران بازی های رومیزی، مافیا و پلی استیشن رو به بهترین شکل ممکن اجرا می‌کند.

 از بازی های رومیزی این کافه که نگم براتون! در هر شعبه میانگین 300 تا بازی رومیزی دارد که هر کدام از یکی جذاب‌تر و مهیج‌تر هست. جالبه بدانید که خود این کافه هم طراح یه سری بازی های رومیزی در کافه هست که برای مشتری‌هایش به اجرا می‌گذارد. 

از بازی‌های رومیزی این کافه بردگیم میتوانم به منچ، استیم‌پانک رالی و گیم‌آف‌ترونز اشاره کنم که هر کدام به نوبه خودشان جذاب هستند. فقط کافیه اکیپ را دور هم جمع کنید و رزرو را انجام بدهید. در ضمن در این کافه بازی، یک فروشگاهی هست که همین بازی‌های رومیزی را می‌فروشد که میتوان از آن هم خرید کرد.

کافه فکرکده، بهترین کافه بردگیم در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه
کافه فکرکده، بزرگترین کافه بازی در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه

در این کافه بازی  ایونت‌های مافیا هم برگزار می‌شود؛ پس کافه مافیا در تهران هم محسوب می‌شود. هیچ چیز جذاب تر این نیست که یک شب با دوستانت به این کافه بازی تهران بروی و مافیا بازی کنی در حالیکه از خوردن نوشیدنی هایش لذت میبری!

کافه فکرکده یک کافه گیم‌نت در تهران هم محسوب می‌شود که شما میتوانید سر یک وعده غذا در همان کافه با دوستانتان شرط ببندید و به سراغ رقابت بروید. راستی این کافه بازی در تهران بعد از کافه کندو که در شیراز هست؛ دومین کافه رومیزی در ایران محسوب می‌شود که هفت شعبه هم دارد. پنج شعبه آن در تهران و 2 شعبه دیگر در شهرهای اراک و اصفهان هست.

کافه فکرکده اتاق فرار هم دارد؛ که سناریوی های مختلفی را پوشش می‌دهد و تقریبا اتاق فرار مشابه آن حتی در ایران وجود ندارد. پیشنهاد می‌کنم برای یک بار هم که شده، اتاق فرار کافه بازی ها را امتحان کنید. برای بازی در این کافه باید مبلغی را به عنوان ورودی هم بدهید؛ که هنگام رزرو مبلغ آن را به شما می‌گویند. 

اطلاعات تماس

  • آدرس شعبه الهیه: الهیه، مریم شرقی، پلاک77، طبقه سوم شهر کتاب
  • آدرس شعبه شریعتی: شریعتی، جنب حسینیه ارشاد، طبقه اول دهکده تفریحی پلاتینیوم
  • آدرس شعبه اپال: سعادت‌آباد، مرکز خرید اپال، طبقه چهارم، واحد 424
  • آدرس شعبه ایران‌مال: بزرگراه خرازی، ایران مال، طبقه G1، واحدRB355
  • آدرس شعبه مرزداران: مرزداران، خیابان سپهر، پاساژ پردیسان، واحد44
  • شماره تماس شعبه شریعتی: 26873163
  • شماره تماس شعبه اپال: 22386782
  • شماره تماس شعبه الهیه: 26293474
  • شماره تماس شعبه ایران‌مال: 09192500474
  • شماره تماس شعبه مرزداران: 44283869
  • ساعت کاری: 15 تا 24
  • اینستاگرام
  • وبسایت

کافه گلکسی کلاب، کافه کهکشان بازی در تهران

کافه گلکسی کلاب، یک کافه بردگیم در تهران است که به گفته خودش هر ایونتی که شما دوست داشته باشید، برایتان اجرا می‌کند. یعنی از بازی مافیا گرفته تا بازی های رومیزی جذاب و حتی اسم و فامیل، در این کافه بازی در تهران اجرا می‌شود.

کافه گلکسی کلاب یکی از بهترین کافه مافیا و بردگیم در تهران
عکس از پیچ اینستاگرام کافه
کافه گلکسی کلاب از بهترین کافه بازی های تهران
عکس از پیچ اینستاگرام کافه

از ویژگی های خوب این کافه بازی در تهران هم این است که هر هفته بازی های رومیزی شان را بیشتر می‌کنند؛ که همین باعث میشود بازی ها تکراری نشوند و هر هفته یک بازی جدید تجربه کرد. 

این کافه بردگیم در تهران کافه رستوران هم هست؛ که پیتزا با طعم فضایی برایتان سرو می‌کند. این کافه نوشیدنی های خوشمزه ای هم دارد؛ که آیس تی گلکسی خوشمزه و خنک فقط یکی از این نوشیدنی هاست. بازی کردن در جمع دوستانه بدون خوردن یک نوشیدنی خنک یا غذا جذابیت چندانی ندارد.

یک بازی جالب که در این کافه بازی تهران انجام می‌شود، پانتومیم هست. هر فرد ایرانی دست کم یک‌بار این بازی را تجربه کرده؛ حالا که این کافه ایونت پانتومیم را برگزار می‌کند، پس دست‌دست نکنید و برای آخر هفته این کافه بازی در تهران را رزرو کنید.

اگر دوستانتان وقت ندارند که حتی آخر هفته هم با شما به این کافه بیایند و بازی کنند. مشکلی نیست! چون میتوانید با بچه های همین کافه هم بازی کنید. در واقع این کافه افرادی را که در بازی ها حرفه ای هستند، به چالش دعوت کرده که با پرسنل کافه بازی کنند و اگر توانستند آن ها را ببرند، جایزه هم به آن‌ها می‌دهند

اطلاعات تماس

  • آدرس کافه گلکسی کلاب: شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، پلاک 1060
  • تلفن رزرو: 22894215 _ 09226126008
  • ساعت کاری : 12 تا 24
  • اینستاگرام

کافه دریم لند، یک کافه بردگیم و بیلیارد در تهران

بزرگترین مرکز بازی غرب تهران به ادعای خودشان که سالن بیلیارد دارند و اجراکننده ایونت مافیا و بازی های رومیزی هستند. این کافه، رستوان هم هست و غذا هم برای شما سرو می‌کند، تا آذوغه کافی برای بازی های نفس گیر در کافه را به شما برساند😁.

کافه بازی دریم‌لند کافه گیم‌نت در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه
کافه دریم‌لند بهترین کافه گیم‌نت در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه

اگر اهل بازی بیلیارد هستید و به دنبال کافه بیلیاردهای تهران می‌گردید، باید بگویم شانس آورده‌اید؛ این کافه بازی بیلیارد را هم اجرا می‌کند. تنها چیزی که لازم است زنگ زدن به این کافه بردگیم در تهران و رزرو میز هست که بعد از آن دوستتان را به این کافه بازی دعوت کنید و یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید.

در این کافه بازی در تهران بازی مافیا هم اجرا می‌شود که از ساعت 10 شب پذیرای شما در کافه هستند. در این ساعت از شب، مافیا با خوردن یک فنجان قهوه یا یک لیوان نوشیدنی خنک خیلی میچسبد. شما می‌توانید بازی های پلی استیشن یا همان ps خودمان را هم در این کافه تجربه کنید؛ مطمئنم توجه شما را جلب میکند.

در این کافه بازی تهران بیش از 250 بردگیم مختلف وجود دارد که تعدادش کم نیست. اگر یک روز در میان هم به این کافه بیاید، حدود 500 روز طول می‌کشد تا بازی‌ها را تمام کنید. نکته آخر اینکه ورودی این کافه 100 تومان هست که از ساعت 12 ظهر تا 12 شب یکسره می‌توانید بازی کنید و لذت ببرید.

اطلاعات تماس

  • آدرس کافه : بلوار فردوس شرق، بین عقیل و حسن آباد، پلاک 365
  • ساعت کاری: شنبه تا جمعه از 12 ظهر تا 12 شب
  • شماره تماس: 09396363876
  • اینستاگرام

سخن پایانی

در تهران کافه بازی زیاد است. سعی کردم چند تا از بهترین کافه بازی ها را  معرفی کنم؛ تا بتوانید یک کافه گردی خوب در تهران داشته باشید. تا خودتان به این کافه ها نروید و بازی در کافه بازی های تهران را تجربه نکنید، فایده ندارد. بگردید و کافه بازی مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و حداقل ماهی یکبار حتی برای تغییر روحیه و استراحت هم که شده، به این کافه بازی ها در تهران بروید. 

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است