خانه وبلاگ کافه گردی کافه گردی در بهترین کافه های روباز شمال تهران
کافه گردی در بهترین کافه های روباز شمال تهران

کافه گردی در بهترین کافه های روباز شمال تهران

کافه های روباز در شمال تهران همیشه یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که عاشق کافه گردی در تهران هستند. شمال تهران با دارا بودن آب و هوای عالی و مناظر زیبا بهترین کافه های روباز تهران را دارند. پس اگر قصد سفر به تهران را دارید حتما رفتن به یکی از بهترین کافه های روباز شمال تهران، که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد، را در برنامه تان قرار دهید.

کافه رستوران اسکای لانژ و فضای روباز و تراسی زیبا

یکی از معروفترین و شیک‌ترین کافه های سعادت آباد کافه رستوران اسکای لانژ است. از زیبایی های این کافه میتوان به تراس زیبا با منظره روز و شب شهر تهران اشاره کرد که بسیار پرطرفدار است با نشستن در تراس این کافه میتوانید در کنار یک فنجان چای از تماشای شهر تهران نیز لذت ببرید. کافه روباز اسکای لانژ در طبقه بیست و یکم هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس سعادت آباد قرار دارد.

کافه چای با فضای روباز عمارت کلاه فرنگی

کافه چای‌بار در منطقه اندرزگو تهران واقع شده است و جزء کافه های نسبتا ارزان با فضای خانه های قدیمی در شمال تهران است. این کافه بخشی از عمارت کلاه فرنگی، عمارتی فوق‌العاده زیبا و جذاب در فرمانیه است که محل انجمن خوشنویسان است. همان‌طور که از اسم این کافه مشخص است یکی از جذابیت‌های این کافه تنوع چای‌هایی است که در آنجا سرو میشود. اگر جزء افرادی هستید که از بودن در ساختمان های با معماری قدیمی و ایرانی لذت میبرد این کافه یک پیشنهاد عالی برای شماست.

کافه عمارت روشنان یکی از محبوب‌ترین کافه های روباز شمال تهران

کافه عمارت روشنان در بلوار اندرزگو تهران واقع شده است که یکی از محبوب‌ترین کافه های شمال تهران نیز می باشد. این کافه در یک عمارت قدیمی در میان باغی سرسبز و باشکوه، با تعداد بسیار زیادی از درختان سر به فلک کشیده در شمال تهران قرار دارد. که با حفظ جزئیات معماری خاص خود، فضایی آرام و دلنشین را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. در کافه عمارت روشنان می‌توانید در کنار لذت بردن از نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های عالی، از فضایی منحصر به فرد آنجا نیز لذت ببرید.

محل نشستن مهمانان این کافه در باغ این عمارت است و بنای اصلی آن یک کتاب‎‌فروشی زیباست که شاید بتوان گفت آرزوی افراد زیادی از عاشقان کتاب را  نیز برآورده کرده است.  زیرا میتوانید پس از خرید کتاب مورد‌نظرتان در فضای زیبای کافه نشسته و همزمان با مطالعه کتاب، نوشیدنی مورد‌علاقه خود را میل کنید.

ویکولو کافه ، کافه ای روباز و دلنشین

از کافه های شیک و معروف تهران، باید به ویکولو اشاره کرد که کافه لوکس با کیفیت در منطقه الهیه تهران است. در مجتمع تجاری مدرن الهیه واقع شده و بایستی با آسانسور به ریوال فلور بروید. کافه فضای روباز داشته و یکی از جذاب‌ترین لوکیشن‌های عکاسی برای کافه‌گردهای لاکچری دوست تهرانی است.

کافه گودو یاس و خاطرات کودکی

اگر علاقه‌مند به خانه های قدیمی با همان دکوراسیون رنگارنگ و جذابشان هستید حتما از کافه گودو یاس دیدن کنید. این کافه با دارا بودن فضای نوستالژی و زیبا شما را به دوران کودکی تان میبرد. حیاط زیبا با حوضی زیبا و دکوراسیون رنگارنگ یک کافه ی عالی برای ملاقات با دوستان و عزیزانمان است. این کافه در محله نجات اللهی تهران واقع شده است.

کافه سمن

کافه گالری سمن با دارا بودن فضای باز و منوی متنوع، طرفداران زیادی در بین علاقه‌مندان به کافه گردی در تهران دارد. این کافه در محدوده ی خیابان مطهری تهران واقع شده و شما میتوانید علاوه بر استفاده از فضای باز این کافه از گالری عکس های زیبایی که در این کافه می باشد لذت ببرید.

سخن پایانی

ما در مطلب امروز به معرفی بهترین کافه های روباز شمال تهران پرداختیم. اگر قصد سفر به تهران را دارید حتما رفتن به یکی از این کافه ها را در برنامه تان قرار دهید و از بودن در فضای زیبای آنجا لذت ببرید. شما میتوانید از طریق سایت بریم بریم لیستی از تمامی کافه ها و رستوران های تهران را مشاهده کنید و کافه رستوران موردنظرتان را انتخاب کنید.

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است