صفر تا صد سورپرایز تولد در کافه

صفر تا صد سورپرایز تولد در کافه

در این صفحه از سایت بریم بریم قصد داریم تا شما رو برای برگزاری جشن تولدی باشکوه در بهترین کافه ها راهنمایی کنیم. اگر از تولد گرفتن در خانه خسته شده‌اید و به دنبال راهی جدید برای برگزار کردن مراسم تولد عزیزانتان هستید، سورپرایز تولد در کافه را حتما باید تجربه کنید؛ پس برای دانستن باید‌ها و ‌نباید‌های تولد گرفتن در کافه و ویژگی‌های کافه مناسب تولد، حتما تا انتها با ما همراه باشید.

کافه‌رستوران برای تولد

برگزاری جشن تولد در کافه و رستوران

تولد گرفتن همیشه شیرینی‌ها و تلخی‌های خاص خودش را دارد، مخصوصا اگر بخواهید در کافه یا رستوران تولد بگیرید. از نا هماهنگی کارکنان کافه تا دردسرهای کافه‌های شلوغ و محدودیت های زمانی؛ ولی آیا برگزاری یک مراسم تولد در کافه یا رستوران همیشه انقدر آزاردهنده است؟
تجربه یک مراسم تولد خارج از خانه مزیت هایی هم دارد که نباید آن ها را دست کم بگیرید. ما اینجاییم تا به شما ثابت کنیم که با برنامه‌ریزی درست و انتخاب کردن کافه‌ مناسب جشن تولد به راحتی میتوانید شبی خاطره‌انگیز را برای دوستانتان رقم بزنید، و آن را برای همیشه در خاطره شان ثبت کنید.

تولد گرفتن در بهترین کافه ها

قدم اول :کافه مناسب تولد را برای برگزاری مراسمتان انتخاب کنید

برای انتخاب بهترین کافه یا رستوران مناسب تولد باید با توجه به علاقه خودتان و برنامه‌هایی که دارید فیلتر‌هایی رو مشخص بکنید و بعد به سراغ بررسی و انتخاب کافه مناسب تولد بروید. هر کافه یا رستوران ویژگی های خاص خود را دارند که آن ها را از یک‌ دیگر متمایز میکنند؛ شما با شناخت هر چه بهتر این ویژگی ها و انتظارات خودتان از جشن تولد مد‌نظرتان، میتوانید رضایت بیشتری از تجربه تولد خارج از خانه داشته باشید.

محیط کافه

محیط ظاهری کافه و رستوران برای تولد، یکی از مهم ترین مباحثی است که باید به آن توجه کنید، بهتر است با توجه به سلیقه خودتان و شناختی که از میهمانانتان دارید محیط مناسبی را انتخاب کنید تا همه از آن لذت ببرند. 

خدمات کافه

کافه‌ها و رستوران‌ها با توجه به خدماتی که ارائه میدهند با یکدیگر متفاوت هستند، اگر قصد دارید تا بخشی از مراحل آماده سازی مثل تهیه کیک یا تزیین محیط کافه رو به عهده‌ی کافه بگذارید باید کافه مناسب جشن تولد را پیدا کنید.

هزینه کافه

میزان هزینه کافه‌ها با توجه به موقعیت مکانی و خدماتی که ارائه میدهند متفاوت خواهد بود. برای صرفه جویی در هزینه‌ها باید به سراغ کافه‌رستوران های مخصوص تولد بروید. هزینه کافه به تعداد میهمان هایتان نیز بستگی دارد.

ولی اگر قصد دعوت کردن میهمان را ندارید، و به دنبال برگزار کردن یک جشن تولد رمانتیک هستید؛ سورپرایز تولد در کافه های دنج بهترین گزینه برای شما هستند. رزرو میز در یک کافه برای تولد دو نفره اغلب کمتر از چیزی که فکر میکنید هزینه دارد.

سورپرایز تولد در کافه دنج و رمانتیک

قدم دوم : حتما لوازم مورد نیازتون رو از قبل تهیه کنید

آخرین مشکلی که دوست دارید در روز برگزاری مراسم با آن روبرو شوید، فراموش کردن برخی از ملزومات یک جشن تولد است؛ پس اگر نمیخواهید عجولانه سراغ دعوت بعضی از میهمان ها، یا خرید لوازم تزیین و ظروف مخصوص تولد بروید، حتما از قبل چک لیستی تهیه بکنید و درفاصله یک هفته تا مراسم آن ها را تهیه کنید.

تعیین بودجه مراسم

لازمه برنامه ریزی درست و منطقی برای هر کاری مشخص کردن مقدار پولی است که قصد دارید هزینه کنید؛ تولد گرفتن نیز از این قاعده پیروی میکند. اگر در شروع کار بودجه مراسم را تعیین کنید، راحت تر تصمیم گیری خواهید کرد.

سورپرایز تولد در کافه، بدون کیک شدنی نیست

کیک تولد مهم‌ ترین بخش تولد ها در سرتاسر جهان هستند. پس از تعیین تعداد میهمان ها؛ به شیرینی سرای محبوب محله‌تان سری بزنید و با سفارش کیک مدنظرتان قبل از فرارسیدن مراسم، خودتان را از شر استرس به موقع آماده نشدن کیک تولد راحت کنید.

خرید ملزومات مناسب تولد

خرید لوازم مورد نیاز برای تولد به میزان بودجه شما و تم مورد نظرتان برای تزیین محیط بستگی دارد. هر چند که بعضی از کافه ها انجام این کار را برعهده میگیرند؛ ولی اگر قصد دارید تا خودتان با مراجعه به فروشگاه های مخصوص تم تولد لوازم مورد نیازتان را تهیه بکنید، خرید ملزومات پیش از روز موعود خیال شما را بابت میزبانی راحت میکند.

بهترین جشن تولد برای کودکان در کافه

قدم سوم : بهترین سناریو را برای مراسم تولدتان بنویسید

برای چه کسی میخواهید تولد بگیرید؟ قطعا مهم ترین هدفتان از برگزاری این مراسم خوشحال کردن او است. پس یکی دیگر از مسائل مهمی که پیش از برگزاری مراسم، چه در خانه و چه در کافه یا رستوران، باید به آن توجه کنید علاقه او است.
اگر میهمانانتان سلیقه یکسانی داشته باشند، کار دشواری در چیدن برنامه های تولدتان نخواهید داشت؛ ولی باید حواستان باشد تا کسی ناراحت از مراسم خارج نشود.

تفاوت‌های برگزاری جشن تولد برای سنین مختلف

برگزاری مراسم تولد برای سنین مختلف دارای تفاوت هایی است که هنگام برنامه ریزی تولد باید مراقب آن باشید. اگر برای کودکان یعنی سنین 1 تا 12 سال میخواهید تولد بگیرید میتونید سراغ شخصیت های کارتونی مورد علاقشون برید، نوجوانان و جوانان دوست دارند بیشتر شبیه آدم ‌بزرگ‌ها باشند و علاقه زیادی به مباحث علمی دارند. در نهایت برای افراد بزرگسال دستتان برای فکر کردن به ایده های جسورانه تر باز خواهد بود.

زمان مناسب را انتخاب کنید

اخرهفته و معمولا در روز زمان بهتری برای تولد کودکان خواهد بود، چرا که نه تنها به مدرسه نمیروند بلکه از تعطیلات اخرهفته به بهترین شکل استفاده میکنند. جوان‌ تر ها برایشان مهم است که تولدشان در زمانی باشد که همه رفقا بتوانند در آن حضور داشته باشند؛ بزرگ تر ها علاقه متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند، بعضی شبی آرام در کافه های دنج را ترجیح میدهند و بعضی به دنبال سر و صدای بیشتری هستند.

تم مناسب، با توجه به رده سنی

برای انتخاب تم تولدتان نیز باید به سراغ رنج سنی مد نظرتون برید، قطعا برای کودکان سورپرایز تولد در کافه‌ای که با طرح کارتون مورد علاقه‌شان تزیین شده باشد لذت و هیجان بیشتری خواهد داشت؛ نوجوانان و جوانان به فیلم ها علاقه زیادی دارند اگر بتوانید هنگام انتخاب تم از روایت های علمی یا داستان ها کمک بگیرید محیطی جذاب را برای آن ها رقم زده‌اید. بعضی کافه ها برای پیاده سازی و اجرای اون خدمات ویژه‌ای رو در اختیارتان قرار میدهند.

موسیقی و بازی‌

موسیقی و بازی بخش‌‌های جدانشدنی یک تولد خاطره‌انگیز هستند، کودکان از موسیقی‌های شاد و کودکانه و بازی‌های دسته جمعی استقبال بیشتری میکنند، اجرای یک نمایش کودکانه که توسط خود بچه‌ها انجام شود، آن ها را سرگرم میکند.

جوانان ممکن است از بازی‌های هیجان انگیز تر استقبال بیشتری بکنند و بزرگترها یک پانتومیم دسته جمعی را ترجیح بدهند، ولی همگی آنها در جشن تولد به دنبال موسیقی و رقص خواهند بود و با هماهنگی کافه میتوانید از موسیقی زنده نیز لذت ببرید.

کافه‌رستوران ها مناسب تولد گرفتن

قدم آخر : تکلیفتان را با کافه مشخص کنید

حالا که تعداد میهمان‌ها و سناریوی تولدتان را میدانید وقت آن رسیده که با بررسی لیست بهترین کافه های مناسب تولد، کافه مناسب خودتان را انتخاب کنید. در این مرحله بسیار مهم است تا تمام ویژگی های کافه ها را بررسی کنید و مطمئن شوید که میتوانید برنامه‌تان و خواسته‌هایتان را به طور کامل اجرا کنید. هماهنگ کردن کافه از قبل، به شما و کارکنان کافه کمک میکند تا مکان مناسبی را برای میزبانی آماده کنید.

رزرو میز

تعداد میز‌هایی که قصد دارید رزرو کنید، بستگی به تعداد میهمان‌هایتان دارد؛ با توجه به سرگرمی‌ها و موسیقی‎‎هایی که برنامه ریزی کرده‌اید باید مدت زمانی را که میخواهید در کافه سپری کنید را از قبل با کافه یا رستوران مد نظر هماهنگ کنید.

منو را از روز قبل مشخص کنید

نوع غذا، پیش غذا و دسری که با توجه با سلیقه میهمانانتان قصد دارید برای مراسم سرو بشود را از قبل مشخص کنید و حتما با کافه هماهنگ کنید. برخی از رستوران‌ها آپشن‌ها یا گزینه‌های ویژه‌ای را برای سرو غذا در اختیارتان قرار میدهند ولی معمولا کافه‌ها برای غذا، تنوع کمتری دارند.

تزیین کافه

اگر مایلید خودتان برای تزیین محیط کافه اقدام کنید، باید با مسئولان کافه هماهنگ کنید تا بتوانید پیش از رسیدن میهمان ها تم مورد نظرتان را در کافه پیاده کنید؛ ولی اگر قرار است کارکنان کافه این کار را انجام دهند باید مطمئن شوید که از سلیقه شما پیروی میکنند.

تجربه دیگران از تولد گرفتن در کافه

کلام آخر

در این صفحه سعی کردیم صفر تا صد میزبانی یک جشن تولد در کافه را به شما بگوییم، از برنامه ریزی تا نوشتن سناریو مناسب و خرید لوازم ضروری؛ تولد گرفتن در کافه با در نظر گرفتن دردسر‌های میزبانی در خانه، تجربه‌ای است که برای همیشه در ذهنتان ثبت خواهد شد. اگر مکان مناسب تولد را پیدا کنید تنها با خرید کیک و برف شادی میتوانید کار را تمام کنید، پس تنها مشکل باقی مانده انتخاب کافه مناسب تولد است که بریم بریم آن را هم برای شما رفع کرده است.😉

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است