4 تا از بهترین کافه رستوران های تهران

4 تا از بهترین کافه رستوران های تهران

در این مقاله به شما کمک می‌کنم بهترین کافه رستوران ها در  تهران را پیدا کنید؛ و چند کافه رستوران تهران را با شما بررسی می‌کنم، تا بتوانید بهترین کافه رستوران تهران را انتخاب کنید و در آن غذا و نوشیدنی بخورید. امیدوارم با خواندن این مقاله کافه رستوران های تهران را بیشتر از قبل بشناسید؛ و در کافه های  شهر  بزرگ تهران اوقات خوشی را سر کنید.

شاید آخر هفته تصمیم گرفته اید به یک کافه بروید و شب هم به یک رستوران بروید؛ خوب من اینجا به شما کافه رستوران تهران  را معرفی می‌کنم که هم کافه هست و هم رستوران! در کافه رستوران ها معمولا غذاهای فست فودی و بعضی وقت ها غذاهای ایرانی سرو می‌شود. نوشیدنی های سرد و گرم کافه رستوران های تهران، دقیقا شبیه به کافه های دیگر هست و فرقی با هم ندارند. از شما دعوت می‌کنم چند تا از بهترین کافه رستوران ها در تهران را با هم بررسی کنیم.

کافه رستوران گیلانه، از بهترین کافه رستوران های تهران

اگر هوس غذاهای شمالی کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنم این کافه رستوران را اصلا از دست ندهید! این کافه رستوران در تهران، غذاهای گیلانی را برای مشتریان خود سرو می‌کند. از باقلا قاتق گرفته تا میرزاقاسمی و غذای دریایی فرقی نمی‌کند، هر کدام از این غذاها را بخواهید برایتان می‌آورند.

کافه رستوران گیلانه بهترین کافه رستوران در شهر تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه
کافه گیلانه از بهترین کافه رستوران های تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه

خورشت باقلا قاتق از غذاهای معروف گیلانی هست که در این کافه رستوران در تهران سرو می‌شود. شما وقتی وارد این کافه رستوران تهران می‌شوید، ابتدا یک دسر مثل میکس گیلانه که ترکیبی از سبزی بورانی اسفناج و بورانی بادمجان و میرزاقاسمی هست سفارش می دهید تا یک ته‌بندی کرده باشید. 

بعد از اینکه دسر مورد نظرتان را میل کردید، غذای اصلی خودتان مثل باقلا قاتق را سفارش می دهید و بر بدن می‌زنید! البته من اگر باشم می‌گویم راسته بره را در روغن زیتون بخوابانند و بعد برای من سرو کنند. آن وقت است که حس می‌کنید به مسافرت شمال رفته‌اید و یک غذای خوب گیلانی در رستوران های بین راهی سفارش داده‌اید.

این کافه رستوران در تهران، فقط رستوران نیست و خدمات کافه هم ارائه می‌کند. در منو این کافه نوشیدنی های سرد و گرم و قهوه ها وجود دارند که می‌توانید سفارش بدهید. این کافه رستوران تهران، بیرون بر هم هست؛ فقط کافیه قبل از رفتن به کافه هماهنگ کرده باشید تا بتوانید همان موقع سفارش تان را تحویل بگیرید و بروید.

این کافه رستوران معروف در تهران، دکوراسیون سنتی را برای دیزاینش انتخاب کرده تا بهتر بتوانید با محیط ارتباط بگیرید. فقط قبل از رفتن به این کافه رستوران در تهران، باید در آن صندلی رزرو کنید.

اطلاعات تماس

  • آدرس: بلوار نلسون ماندلا (جردن)، بلوار صبا
  • ساعت کاری: همه روزه از 12 ظهر تا 12 شب
  • تلفن رزرو: 22055335
  • تلفن بیرون‌ بر: 22015454
  • اینستاگرام

کافه رستوران گارنت، کافه رستوران خاص در تهران

در طبقه 8 و 9 برج دیانا در خیابان اندرزگو، یک کافه رستوران به اسم گارنت راه‌اندازی شده است. در واقع در طبقه 8 برج، کافه گارنت و در طبقه 9 برج، رستوران گارنت وجود دارد که این خودش یک تیر و دو نشان است؛ چون هم به یک رستوران رفته‌اید و دلی از عذا در آورده‌اید و هم نوشیدنی مورد علاقه‌ تان را میل کرده‌اید.

منو کافه گارنت از نوشیدنی های گرم و سرد گرفته تا قهوه ها را در خودش جای داده است. هم در طبقه 9 برج و هم در طبقه 8 برج، شما میتوانید شمال تهران را با یک ویو 360 درجه ببینید که مطمئنم شگفت زده می‌شوید. از تیر ماه امسال منو کافه و رستوران جدید شده که این نشان میدهد غذاها و نوشیدنی های جدید را در کافه سرو می‌کنند. منو قدیم باشد یا جدید فرقی ندارد، در هر صورت لازانیا را در این کافه رستوران در تهران امتحان کنید.

کافه رستوران گارنت کافه رستوران معروف در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه
کافه رستوران گارنت بهترین کافه رستوران در تهران با ویوی 360 درجه
عکس از پیج اینستاگرام کافه

از ویژگی های دیگر کافه هم به اجرای موسیقی زنده توسط دیجی میتوانم اشاره کنم؛ که بدون ورودی میتوانید از این آیتم بهره‌مند شوید. تایم اجرای موسیقی در کافه هم از 8 شب تا 24 هست. همچنین در این کافه رستوران در تهران، قلیان هم سرو می‌شود؛ که نشان میدهد این کافه رستوران تهران، یک کافه همه چیز تمام است.

اطلاعات تماس

کافه رستوران اوسیس، یک کافه رستوران مدیترانه ای

در خیابان پیروزی تهران در مرکز خرید کوه نور، یک کافه رستوران مدیترانه ای با منوی غذای فرنگی منتظر شماست! این کافه رستوران دکوراسیون ساده و دلنشینی دارد که انتظارات هر کسی را برآورده می‌کند.

این کافه رستوران در تهران یک اتاق vip دارد که در آن یک میز بزرگ هست. این میز خیلی قشنگ تزیین شده؛ به طوری که نظر هر کسی را جلب می‌کند؛ و برای مهمانی های شما دیزاین شده است. در این اتاق تلویزیون هم وجود دارد تا مجموعه را کامل تر کند. 

کافه رستوران اوسیس، کافه رستوران مدیترانه ای در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه
کافه رستوران اوسیس، بهترین کافه رستوران در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه

در منو غذای این کافه رستوران تهران، نام غذاهای خوشمزه ای به چشم می‌خورد؛ که من بیشتر از همه كوفته کباب را می پسندم؛ پیشنهاد می‌کنم آن را امتحان کنید؛ به احتمال خیلی زیاد شما هم عاشق این غذا می‌شوید. در منو قهوه ها و نوشیدنی های گرم و سرد این کافه رستوران در تهران هم نوشیدنی هایی مثل آمریکانو و هات چاکلت به چشم می‌خورد؛ که ممکن است شما دوست داشته باشید. قهوه اختصاصی این کافه رستوران در تهران هم قهوه مدیترانه است؛ که دو مدل قهوه ترک و یونانی دارد.

اطلاعات تماس

  • آدرس:خیابان پیروزی، نرسیده به چهارراه کوکاکولا، مرکز خرید نور، طبقه 1، واحد F116
  • ساعت کاری: همه روزی از ساعت 9 الی 23:30
  • تلفن تماس: 36909583
  • اینستاگرام

کافه رستوران رولینجا، کافه رستوران معروف در تهران

در طبقه 2 مجتمع تجاری بام‌لند، کافه رستوران رولینجا راه‌اندازی شده است. این کافه رستوران در تهران انصافا دکوراسیونی جذاب و فضای دلنشینی دارد؛ و البته یک میز و فضای مخصوص دارد که برای دورهمی ها و جشن های شما طراحی شده است. همچنین یک کافه رستوران دنج و آرام مخصوص خلوت کردن هست. این کافه رستوران فضای باز هم دارد تا حال و هوایتان در این کافه در بام‌لند عوض شود، و خستگی های هفته کاری‌ تان را اصطلاحا بشوره ببره!

ویو این کافه رستوران در تهران، به سمت دریاچه چیتگر هست؛ که باعث می‌شود این کافه اصلا قابل مقایسه با بقیه کافه های معروف شهر تهران در این منطقه نباشد. اگر شما جز افرادی باشید که روی ویو کافه حساس هستند، مطمئنم اینجا نظر شما را جلب خواهد کرد.

در منو غذای این کافه رستوران در تهران سالاد، برگر، پیتزا و پیش غذاهای جذاب دیده می‌شود؛ که از بین همه همبرگر رولینجا از همه خوشمزه تر هست. در منوی کافه  چای و دمنوش و قهوه و آبمیوه های طبیعی به چشم میخورد که در نوع خودش جذاب هست.

کافه رستوران رولینجا، بهترین کافه رستوران تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه
کافه رستوران رولینجا، بهترین کافه رستوران شهر تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه

این کافه رستوران در تهران، برای تابستان دکوراسیون خودش را تغییر داده و یک فضای جدید مخصوص تابستان راه‌اندازی کرده؛ که نشان می‌دهد چقدر به نظرات مشتریانش اهمیت می‌دهد.

در روز های پنجشنبه و جمعه در این کافه رستوران در تهران، بوفه راه‌اندازی می‌شود؛ که برای مشتریان صبحانه سرو می‌کند. املت تنها صبحانه ای هست که ایرانی ها آن را در کافه ها ترجیح می‌دهند؛ پس مطمئن باشید صبحانه این کافه هم خوشمزه و دلچسب است.

اطلاعات تماس

  • آدرس: مجتمع تجاری بام‌لند، بلوکC، طبقه 2
  • ساعت کاری: همه روزه از 8 تا 24
  • تلفن تماس: 40447204
  • اینستاگرام

سخن پایانی

خوب! طبیعتا بهترین کافه رستوران های تهران به همین چند کافه که خدمتتان معرفی کردم، ختم نمی‌شود. و خیلی از کافه رستوران های معروف تهران را من معرفی نکردم؛ پس جمعه هر هفته  به یک کافه رستوران خاص بروید، تا کافه رستوران مورد علاقه‌تان را پیدا کنید؛ و از غذاهای آنجا لذت ببرید. همچنین برای پیدا کردن کافه های خوب شهر تهران، می‌توانید از بریم بریم کمک بگیرید.

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است