معرفی بهترین کافه های خاص تهران

معرفی بهترین کافه های خاص تهران

سلام! در مقاله امروز در وبسایت بریم بریم، می‌ خواهم برایتان در مورد کافه های خاص تهران بنویسم. چند کافه برایتان معرفی می‌کنم که جز کافه های خاص در تهران هستند. امیدوارم بعد از خواندن این مقاله، ترغیب بشوید که به یکی از کافه های شهر زیبای تهران بروید.

کافه های خاص تهران کمی با بقیه کافه ها در تهران فرق دارند! از نظر نوع دکور یا نوع چیدمان صندلی عرض نمی‌ کنم؛ چون هر کافه ای این موارد را به طور اختصاصی دیزاین می‌ کند. من در مورد کافه هایی می‌ خواهم برایتان بنویسم که مثلا رنگ یک کافه کاملا را آبی کرده اند یا در کانتینر یک کافه راه اندازی کرده اند. و مثال هایی از این قبیل. دعوت می‌ کنم این مقاله را با عشق بخوانید.

کافه کانتینر، یکی از کافه های خاص تهران

در سعادت آباد شهر زیبای تهران در یک کانتینر، یک کافه راه اندازی شده به اسم بوفه کانتینر! نوآوری بچه های کافه برای راه اندازی آن در کانتینر، واقعا جذاب است؛ و دقیقا به این اشاره دارد که جزو کافه های خاص تهران است.

این کافه خاص تهران، کیک و شیرینی هم می‌ پزد؛ که دلیل زیاد بودن مشتری های آن هم همین است. در واقع آنقدر خوشمزه این کیک و شیرینی را برایتان سرو می کند که اگر آن را نخورید، نصف عمرتان بر فناست!

بوفه کانتینر، یکی از کافه های خاص در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه
بوفه کانتینر، کافه خاص و جذاب در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه

انواع قهوه جات و نوشیدنی ها و انواع ساندویچ و اسموتی همچنین انواع نان در این رستوران، برایتان سرو یا پخته می‌ شود. صبحانه را هم برایتان آماده می ‌کنند. شما فقط با دو عدد پای مبارک، به این کافه خاص تهران بروید؛ بقیه اش با بچه های کافه!

اگر شغل تان باعث می‌ شود که نتوانید تا زمان پخت کیک، شیرینی یا نان در بوفه بمانید، باید خدمتتان عرض کنم که کافه بیرون بر هم هست؛ پس اصلا نگران این موضوع نباشید.

این کافه خاص تهرانی دو شعبه دیگر هم دارد؛ که یکی در مازندران سبز قرار دارد و یکی هم در خیابان دیباجی شمالی در محله فرمانیه واقع هست؛ که اگر شعبه سعادت آباد از شما دور هست، می توانید از شعبه فرمانیه هم استفاده کنید. 

راستی ایده راه اندازی کافه در کانتیر فقط در شهر تهران اجرا نشده و در چند شهر دیگر مثل قم هم راه اندازی شده است. به هر حال خلاقیت بچه های کافه برای راه اندازی کافه در کانتینر، به همه ثابت شده است. اگر دوست دارید که خاص باشید و به این بوفه خاص در تهران بروید، سریع تر رزرو را انجام دهید تا این کافه رویایی را از دست ندهید.

اطلاعات تماس

  • آدرس شعبه یک: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار 24 متری، نبش هفتم شرقی، پلاک 17
  • آدرس شعبه دو: فرمانیه، خیابان دیباجی شمالی، پلاک 13
  • ساعت کاری: 7 صبح تا 24
  • تلفن تماس شعبه یک: 22140603
  • تلفن تماس شعبه دو: 26111150
  • اینستاگرام

کافه آلباتروس لانژ، کافه خاص با دیزایین آبی در تهران

در تقاطع ناهید بلوار مرزداران، یک کافه راه اندازی شده که به اصطلاح کلا آبیه! این کافه خاص در تهران، رنگ صندلی ها، بالش و همچنین رنگ لباس پرسنل و خیلی از چیز های دیگر را آبی در نظر گرفته؛ تا برای علاقه مندان به رنگ آبی، یک کافه خاص و دوست داشتنی در تهران راه اندازی کرده باشد.

کافه آلباتروس لانژ، جز کافه های خاص و پرطرفدار تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه
کافه آلباتروس لانژ، یک کافه خاص و معروف در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه

اگر عاشق رنگ آبی هستید، خوب میدانید که خوردن قهوه و نوشیدنی های مختلف و همچنین خوردن غذا مخصوصا روی صندلی های کنار پنجره، چقدر در این کافه خاص تهران می‌ چسبد. اگر نوشیدنی تان را هم با رنگ آبی سفارش دهید که ترکیب را کامل کرده اید؛ و باعث شدید که کافه از قبل هم زیبا تر شود.

سرو قلیان و صبحانه در این کافه خاص در تهران انجام می‌ شود و همچنین دیجی هم دارد که نشان می‌ دهد چقدر خوب به نیاز مشتریانش پاسخ داده؛ تا مشتریانش یک و تیر و چند نشان زده باشند!

روف گاردن این کافه خاص تهران هم چیزی کم از فضای داخل کافه ندارد؛ و انصافا به خوبی دیزاین شده که اگر شما هم یک دست لباس آبی بپوشید و به کافه بیاید، همه چیز زیبا و آبی در آبی در می‌ شود. فقط یادتان نرود که قبل از رفتن به کافه، حتما با رزرواسیون کافه هماهنگ باشید.

اطلاعات تماس

  • آدرس: بلوار مرزداران، تقاطع ناهید
  • ساعت کاری: 12 ظهر تا 12 شب
  • تلفن تماس: 02144237100
  • اینستاگرام

کافه باغ کازیمو، کافه خاص یعنی همین!

در خیابان اشرفی اصفهانی در محله پونک، کافه باغ کازیمو قرار دارد. کافه باغ کازیمو در یک باغ راه اندازی شده است؛ که دور از هیاهوی شهر در یک فضای سبز بتوانید یک گپ و گفت عالی با دوستان تان داشته باشید؛ و از خوردن قهوه لذت ببرید.

 در این کافه خاص در تهران میتوانید اکسیژن خالص تنفس کنید؛ و به دور از آلودگی شهر باشید. سقف این کافه هم با ریسه های لامپ تزیین شده که به جذابیت کافه افزوده است. پیشنهاد می‌ کنم دم غروب به این کافه خاص تهران بروید، تا متوجه نور زیبای این ریسه ها شوید.

کافه باغ کازیمو، کافه باغ خاص تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه
کافه باغ کازیمو، کافه خاص تهرانی
عکس از پیج اینستاگرام کافه

استفاده از سیگار در کافه مشکلی ندارد؛ همچنین در این کافه قلیان هم سرو می‌ شود که میتوانید استفاده کنید. شما میتوانید با سفارش غذا از منوی رستوران کافه، از تخفیف قلیان کافه بهره مند شوید.

پخش زنده فوتبال در کافه و اجرای دیجی از ویژگی های دیگر کافه است. یک آیتم خیلی باحال در این کافه خاص تهران، پخش فیلم های ترسناک در یکشنبه هر هفته هست که باعث می‌ شود کسانی که علاقه به فیلم های ترسناک دارند، در این روز به کافه بیایند؛ بالاخره بعضی ها فقط زمانی فیلم ترسناک می بینند که دورشان شلوغ باشد!!

اطلاعات تماس

  • آدرس: پونک، خیابان اشرفی اصفهانی، سیمون بولیوار، خیابان نصراللهی نیر، سمت چپ ورودی دانشگاه آزاد
  • ساعت کاری: 14 تا 2 بامداد
  • تلفن تماس: 09382058112
  • اینستاگرام

کافه عربی مدائن، کافه خاص ولی معروف در تهران

در بلوار آرش شرقی در محله جردن، یک کافه خاص به اسم مدائن در تهران هست. کافه مدائن با غذاهای ایرانی و مخصوصا عربی اش، توانسته دل مشتری هایش را به راحتی بدست بیاورد. دکوراسیون این کافه خاص تهران، از کشور های عربی الهام گرفته شده که جذابیت خاصی به کافه مدائن داده است.

کافه عربی مدائن، خاص ترین کافه تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه
کافه عربی مدائن، کافه خاص و محبوب در تهران
عکس از پیج اینستاگرام کافه

غذاهای عربی که در این کافه سرو می‌ شود، از کشور هایی مانند لبنان و مراکش و… هست؛ که در ایران مخصوصا تهران طرفداران خاص خودش را دارد. سینی های برنج و کباب این کافه رستوران عربی در تهران، خیلی خوشمزه و به قول دوستان چرب و چیل است؛ که کمتر کسی از کنار این غذا میگذرد.

در کافه های عربی قلیان سرو نشود که هیچی اصن! قلیان های این کافه را حتما امتحان کنید؛ اصلا در هر کافه عربی که رفتید، مطمئن باشید قلیان خوبی ارائه می‌ دهند؛ پس شک نکنید که کافه درستی را انتخاب کرده اید.

این کافه خاص تهرانی پارکینگ اختصاصی دارد؛ که خودش یک امتیاز محسوب می‌ شود. همچنین آیتم پخش زنده مسابقات فوتبال را هم دارد که در نوع خودش جذاب است.

اطلاعات تماس

  • آدرس: جردن، بلوار آرش شرقی، بعد از تونل، پلاک 44
  • ساعت کاری: 12 الی 24
  • تلفن تماس: 22226819 _ 22252420
  • اینستاگرام

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردم کافه های خاص تهران را به شما معرفی کنم. فکر می‌ کنم کمتر به این مدل کافه ها رفته اید. شاید برای اولین بار که به این کافه ها پا می گذارید، خیلی برایتان جذاب باشد؛ به قول دوستان تجربه اول چیز دیگری هست. اصلا از کافه گردی در شهر بزرگ تهران همیشه تجربه خوبی خواهید داشت. شما میتوانید کافه ها و رستوران های بیشتری را در سایت بریم بریم پیدا کنید. امیدوارم توانسته باشم کافه مورد نظرتان را به شما معرفی کرده باشم.

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است