خانه وبلاگ دسته بندی نشده بهترین ساحل های گیلان | تماشای دریای بی کران
بهترین ساحل های گیلان | تماشای دریای بی کران

بهترین ساحل های گیلان | تماشای دریای بی کران

یکی از راه های آرام کردن روح انسان، سفر کردن است و چه بهتر سفر به دل طبیعت و ساحل های گیلان زیبا باشد. اما متاسفانه انسان ها گاهی برای خوشگذرانی خود به این طبیعت زیبا و تمیز آسیب می زنند و محیط را کثیف و آلوده می کنند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا دلتان بخواهد هنگام سفر به گیلان برای تفریح و لذت بردن از تماشای دریا، نیاز به یک ساحل پاک و تمیز و تفریحاتی داشته باشید. ما در این مقاله از بریم بریم سعی کردیم بهترین ساحل های گیلان را برای شما بیاوریم تا تجربه خوبی از تماشای دریا و تفریح کنار دریا داشته باشید.

بهترین ساحل های گیلان را در چند دقیقه بشناسید:

ساحل منطقه آزاد انزلی

ساحل مجموعه گردشگری کاسپین جزء یکی از مجهزترین ساحل های گیلان است. اگر دوست دارید که در سفر به شمال بهترین تفریحات و ورزش‌های دریایی را تجربه کنید،  حتما به ساحل انزلی و کلوب تفریحات دریایی مارینا کاسپین در منطقه آزاد انزلی بروید.

انواع تفریحات دریایی اعم از  پاراسل، پدالبورد،، شاتل، کایاک، گشت دریایی، ورزش‌های بادبانی و ویندسرف را دارد. همچنین این ساحل دارای سالن ماساژ، فوتبال دستی، میز پینگ پونگ و زمین والیبال است. همان طور که در مقاله 4 تا از دیدنی ترین شهر های گیلان، جاهای دیدنی بندرانزلی را نام بردیم، دیدیم که این مجموعه مراکز خرید زیادی دارد و همچنین برای زمانی که شما گرسنه هستید انواع و اقسام رستوران ها و کافی شاپ ها را دارد.

آدرس ساحل منطقه آزاد انزلی: بندر انزلی، جاده انزلی-کیاشهر، منطقه آزاد انزلی (نمایش روی نقشه)

ساحل های گیلان، ساحل منطقه آزاد انزلی

ساحل گیسوم تالش

برای رفتن به این ساحل زیبا باید از بین جنگلی سرسبز با درختانی سر به فلک کشیده گذر کنید و انتهای این جنگل زیبا به ساحل ختم می شود. تجربه گذر از بین درختان زیبا با مقصد دریا، تجربه ایی وصف نشدنی و دل انگیز است.

ساحل گیسوم علاوه بر داشتن جاده رویایی و لذت رانندگی در آن، امکانات دیگری مانند دوچرخه سواری، پیاده روی در این ساحل زیبا و همه ی تفریحات دریایی مانند شنا در دریا، جت اسکی، شاتل، پاراسل، پاراگلایدر، قایق‌سواری، موتور چهارچرخ، آفرود، ترامبولین و پارک بادی را دارد. علاوه بر آن می توانید در جنگل وسایل پیک نیک را پهن کنید و در کنار خانواده و دوستان از این منظره با آب و هوای عالی اش لذت ببرید.

آدرس ساحل گیسوم تالش: استان گیلان، شهر تالش، 17 کیلومتری تالش (نمایش روی نقشه)

ساحل های گیلان، ساحل گیسوم تالش

ساحل صدف آستارا

در این ساحل زیبا بیش از ماسه، صدف های سفید رنگی را می بینید که زیبایی دریا را چند برابر کرده است. تمام ساحل با انواع و اقسام صدف پوشانده شده است که علاوه بر کودکان، بزرگان نیز عاشق صدف های زیبای این ساحل می شوند. در این ساحل هم پلاژ جداگانه برای آقایان و بانوان به همراه غریق نجات و سرویس بهداشتی و حمام وجود دارد. علاوه بر آن از تفریحات آبی هم برخوردار می باشد و فضای مناسبی برای استراحتگاه و تفریح است.

آدرس ساحل صدف آستارا: استان گیلان، 7 کیلومتری جنوب آستارا، مسیر جاده آستارا-تالش (نمایش روی نقشه)

ساحل های گیلان، ساحل صدف آستارا

ساحل حاجی بکنده

این ساحل جزء یکی از بکرترین ساحل های گیلان به حساب می آید. می توانید ساعت ها در این ساحل بنشینید و از تماشای دریای آبی نهایت لذت را ببرید. این ساحل در بخش جلگه‌ای و ساحلی یکی از بهترین نقاط گردشگری استان گیلان واقع شده است. ساحل حاجی بکنده در روستایی با همین نام در رشت قرار دارد و همچنین  اجاره ویلا و سوئیت در حاجی بکنده یکی از مهم ترین دلایل جذب گردشگر این منطقه است، علاوه بر آن تعدادی کافه رستوران، سرویس بهداشتی و چند سوپر مارکت در اینجا وجود دارد.

آدرس ساحل حاجی بکنده: استان گیلان، 30 کیلومتری شهر رشت، روستای حاجی بکنده (نمایش روی نقشه)

ساحل های گیلان، ساحل حاجی بکنده

سواحل چابکسر

شهر چابکسر در شرق گیلان قرار دارد و فاصله کمی تا شهر رامسر دارد. این شهر فاصله کمی تا دریا هم دارد و چندین ساحل اعم از ساحل چابکسر، ساحل قاسم آباد، ساحل گل سرخ و ساحل اوشیان را دارد. سواحل چابکسر به فاصله کم دریا و جنگل معروف هستند. یعنی جنگل نزدیک ترین حالت ممکن به دریا را دارد.

ساحل چابکسر جزء یکی از تمیزترین سواحل گیلان است. در ساحل قاسم آباد و اوشیان امکانات تفریحی وجود دارد و در ساحل گل سرخ پلاژ وجود دارد اما بعضی مناطق شخصی سازی شده است و برای ورود به آن بخش نیاز به پرداخت هزینه می باشد.

آدرس ساحل چابکسر: استان گیلان، در مسیر جاده رامسر-رودسر (نمایش روی نقشه)

ساحل های گیلان، سواحل چابکسر

اسکله کیاشهر

اگر هوس ماهیگیری به سرتان زده است و تجهیزات آن را هم دارید می توانید به این اسکله زیبا سفر کنید. از تفریحاتی که در این اسکله می توان انجام داد ماهیگیری است. ماهیگیری با چشم انداز تالاب و دریا و در کناره ها جنگل های سرسبز و زیبا واقعا لذت بخش است و برای کسانی که علاقه به مکان های بکر و طبیعت گردی دارند این منطقه انتخاب مناسبی می تواند باشد.

آدرس اسکله کیاشهر: استان گیلان، شهرستان کیاشهر، شمال غربی کیاشهر (نمایش روی نقشه)

ساحل های گیلان، اسکله کیاشهر

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است