خانه نتایج جستجو رستوران کافه کافه رستوران رئونت – cafe reount

کافه رستوران رئونت – cafe reount

آدرس و ساعت کاری

سعادت آباد.بلوار سرو غربی ،خیابان بخشایش .خیابان نوزدهم شمالی مجتمع تجاری عرفان واحد هفت و هشت - ساعات کاری 11 الی 24 - شماره تماس: 02122094100

امکانات رستوران

بازی و سرگرمی
رستوران
سیگار آزاد
فضای باز
فضای داخل
قلیان
کافه
کافه رستوران با فضای باز
کافه رستوران با قلیان
کافه رستوران لاکچری
کافه رستوران مناسب جشن تولد
کافه رستوران مناسب قرار عاشقانه و رمانتیک
کافه زیبا برای عکاسی
مناسب تولد
3.3 امتیاز

درباره کافه رستوران رئونت

کافه رستوران رئونت یکی از محبوب‌ترین کافه‌رستوران‌ها در تهران است که در منطقه سعادت‌آباد واقع شده است. این کافه‌رستوران از لحاظ امکانات و تنوع غذایی، انواع سرگرمی و فضاسازی مناسب، شهرت زیادی پیدا کرده است. در ادامه به بررسی امکانات و خدمات رئونت می‌پردازیم.

یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت رئونت فضاهای متنوع آن است. این رستوران شامل فضای داخلی و بیرونی می‌شود که هر کدام برای نوع خاصی از مشتریان مناسب است. فضای باز آن شامل باغچه‌ای زیباست که برای صرف غذا با هوای آزاد محیط بسیار مناسبی است. همچنین کافه رستوران رئونت امکان کشیدن قلیان و سیگار را در فضای باز فراهم کرده است.

فضای داخلی نیز با تزئینات زیبا و مبلمان محکم و راحتی مناسبی برای روزهای سرد زمستانی است. علاوه بر این، کافه رستوران رئونت از امکاناتی مانند بازی‌های ویدئویی و اینترنت وای‌فای رایگان برخوردار است که می‌تواند برای سرگرمی مخصوصاً جوانان مفید واقع شود.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت رئونت تنوع بالای گزینه‌های غذایی آن است. از جمله انواع برگر، پاستا، پنینی، پیتزا تا سوپ سیب‌زمینی و انواع سالاد در این رستوران سرو می‌شود. ساندویچ‌ها و کیک‌ها و وافل‌های مختلف نیز از جمله غذاهای رئونت هستند.

همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم مانند قهوه، چای، شکلات گرم و نوشیدنی‌های سردی مثل میوه‌جوش، آبمیوه و لیموناد در این کافه‌رستوران عرضه می‌شوند.

با توجه به امکانات و مزایای گفته شده، رئونت برای انواع مناسبات مختلف می‌تواند گزینه مناسبی باشد. از جمله این موارد می‌توان به برگزاری تولدهای خانوادگی یا دوستانه، صرف غذا با دوستان و عاشقانه، انجام مصاحبه‌های کاری و کسب‌وکاری اشاره کرد.

همچنین به دلیل فضای بزرگ و زیبا، رئونت مکان مناسبی برای عقد نامزدی، جشن عروسی، مهمانی‌ها و جلسات آموزشی گروهی است. حتی می‌توان از فضای خارجی برای عکاسی لنزهای زیبا استفاده کرد.

با توجه به تنوع امکانات و فضاها، غذاها و نوشیدنی‌های متنوع و قیمت مناسب، کافه رستوران رئونت یکی از بهترین گزینه‌ها برای گردهمایی‌ها و خرید غذا به شمار می‌رود. علاوه بر مشتریان عادی، این کافه‌رستوران می‌تواند برای انواع مناسبت‌های اجتماعی و اقتصادی نیز گزینه‌ای مناسب باشد.

آدرس و ساعت کاری کافه رستوران رئونت

سعادت آباد.بلوار سرو غربی ،خیابان بخشایش .خیابان نوزدهم شمالی مجتمع تجاری عرفان، واحد هفت و هشت، کافه رستوران رئونت

ساعات کاری 11 الی 24

شماره تماس: 02122094100

افزودن به علاقه مندی ها
افزودن به مقایسه
اشتراک در توییتر

تنوع غذایی

برگر
پاستا
پنینی
پیتزا
چای و دمنوش
سالاد
ساندویچ
سیب زمینی
شیک و نوشیدنی سرد
قهوه و نوشیدنی گرم
کیک و وافل

میخوای با دوستت بری؟ براش بفرست

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است