خانه وبلاگ کافه گردی بهترین کافه های شمال تهران مناسب سورپرایز تولد
بهترین کافه های شمال تهران مناسب سورپرایز تولد

بهترین کافه های شمال تهران مناسب سورپرایز تولد

تولد گرفتن برای دوستان و اعضای خانواده همیشه یکی از مهم ترین مراسمات بوده تا ما به آنها بگوییم که چقدر برایمان عزیز هستند و بهشان اهمیت میدهیم. اما محل برگزاری تولد همیشه دغدغه بوده که کجا برگزار کنیم تا بیشتر برای آن شخص خاطره انگیز و به یاد ماندنی شود. شمال تهران با دارا بودن فضای عالی بهترین کافه ها را دارد و این عمر باعث شده تا خیلی از افراد به برگزاری جشن تولد عزیزانشان در در این کافه ها فکر کنند. در ادامه این مطلب لیستی از بهترین کافه های شمال تهران مناسب تولد را معرفی کرده ایم با ما همراه باشید.

برگزاری تولد در کافه رستوران رئونت

کافه رستوران رئونت یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که میخواهند تولد عزیزانشان را در کافه ای لوکس برگزار کنند. این کافه در محدوده سعادت آباد تهران است و همچنین با دارا بودن فضای باز به علاقه@مندان این امکان را میدهد که از فضای باز این کافه نیز استفاده کنند.

تولدی خاص در کافه ای خاص، کافه گودو

کافه گودو با فضای بسیار خاص و دیدنی می تواند یکی از بهترین کافه های شمال تهران برای برگزاری تولدی خاص باشد. حوضی زیبا و آبی، فواره آب و حیاط بزرگ و دلپذیر به شما لحظاتی زیبا و به یادماندنی هدیه می کند. کافه گودو معمولا دارای موسیقی زنده است و با منوی رستوران فرنگی آماده پذیرایی از شما می باشد.

تولد خاص در کافه گالری سمن

اگر علاقه‌مند به کارهای هنری هستید و میخواهید در کنار عزیزانتان تولدی به یادماندنی را کافه گالری سمن یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست. این کافه با دارا بودن فضایی هنری و همچنین گالری عکس های زیبا به شما این امکان را میدهد که عکس های خاص و زیبایی از یک تولدی به یاد‌ماندنی داشته باشید.

کافه دنگ و سورپرایز تولد

اگر قصد برگزاری یک تولد دونفره در محیطی خصوصی و آرام را دارید، پیشنهاد ما کافه دنگ است. کافه دنگ در محدوده‌ی خیابان ونک تهران واقع شده که به علت دارا بودن اتاق خصوصی و مخصوص تولد یکی از بهترین کافه های شمال تهران برای سورپرایز تولد محسوب می شود.

کافه رستوران فودینو و تولدی جذاب

کافه رستوران فودینو یک کافه عالی با تنوع غذایی بسیار در منطقه نیاوران تهران است که به علت دارا بودن چیدمان و دکوراسیون جذاب طرفداران زیادی در بین علاقه‌مندان به کافه گردی پیدا کرده است. اگر میخواهید تولد عزیزانتان را درمحیطی زیبا و صمیمی برگزار کنید پیشنهاد ما کافه رستوران فودینو نیاوران است.

 کافه ویکولو یکی از جذاب‌ترین کافه های شمال تهران برای تولد

اگر به دنبال یک کافه رستوران متفاوت در شمال تهران هستید، پیشنهاد ما کافه ویکولو است. کافه ویکولو در محدوده‌ی الهیه تهران واقع شده و یکی از جذابترین کافه ‌های شمال تهران برای سورپرایز تولد است که معماری فضای آن به مانند کوچه های قدیمی اروپایی طراحی شده و فضایی بسیار جذاب برای برگزاری تولد دوستان و عزیزان  می‌باشد. این کافه دارای پارکینگ نیز می باشد.

تولد گرفتن در کافه رستوران امپاير

کافه رستوران امپاير به دلیل دارا بودن منوی متنوع و غذاهای ایرانی و بین المللی طرفداران زیادی در بین علاقه‌مندان به کافه گردی دارد. این کافه که در محدوده زعفرانیه تهران واقع شده است با دارا بودن فضای خاص و لاکچری یکی از محبوبترین کافه های شمال تهران است.

سام کافه و تولدی به یاد‌ماندنی

سام کافه در منطقه الهیه تهران واقع شده که  یکی از محبوب‌ترین کافه های شمال تهران برای سورپرایز تولد است. این کافه با فضا و دکوراسیون منحصر بفردی که دارد علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب کرده است. توجه داشته باشید که حتما قبل از رفتن به این کافه با شماره تماس قرار گرفته در سایت تماس بگیرید و برای سورپرایز تولدتان میز رزرو کرده و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

سخن پایانی

اگر شما هم جزء افرادی هستید که به چگونگی برگزاری تولد عزیزانتان اهمیت می دهید، و همیشه دوست دارید تولد عزیزانتان را برایشان به یاد ماندنی کنید حتما سری به کافه های پیشنهادی در شمال تهران بزنید.

شما میتوانید از طریق سایت بریم بریم هر آنچه که برای کافه گردی و رستوران گردی در تهران نیاز است که بدانید را در اختیارتان قرار میدهد. اگر نیاز به دریافت مشاوره و یا اطلاعات بیشتر در زمینه کافه گردی در تهران دارید با شماره های موجود در سایت در تماس باشید، مشاورین ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است