آشنایی با بهترین چلوکبابی های شمال تهران

در این مقاله قصد داریم شما را با  بهترین چلوکبابی های شمال تهران آشنا کنیم .کباب از انواعی گوشت و روی گاز یا  زغال درست می شود.   انواعی از کباب در ایران وجود دارد : کباب شیشلیک ، کباب دورنگ، جوجه  کباب ،  کباب کوبیده ،کباب بختیاری ،کباب سلطانی ،  کباب حسینی و…

 کباب یکی از بی نظیر ترین غذاهای ایرانی است که رد پای آن را در انواع مهمانی های رسمی و غیر رسمی می توان دید.

کبابی مسلم یکی از پرطفدارا ترین کبابی های شمال تهران است .این رستوران معروف در بازار تهران خیابان 15 خرداد ضلع غربی سمت میدان قرار دارد . منوی این رستوران شامل جوجه کباب ، کباب سلطانی ، کباب برگ ، ،چلوکباب و … است 

هر پرس در کبابی ملسم حجم مناسبی دارد و شما با پرداخت هزینه مناسب ،کاملا سیر خواهید شد .
ساعت کاری این رستوران از 11 صبح تا 6 غروب می باشد .


رستوران نایب 

 از قدیمی ترین چلوکبابی شمال تهران است .نایب غلامحسین بنانگذار چلوکبابی نایب است که برند آن در صنعت غذا حرفی برای گفتن دارد

رستوران نایب در شهر های مختلف ایران شعب دارد که معروف ترین آن در تهران
در خیابان وزرا ،پارک ساعی و الهیه می باشد . منوی این رستوران شامل چلوکباب فیله ،چلوکباب مخصوص ،چلوکباب ممتاز ،چلوکباب لقمه ،جوجه کباب با استخوان ،جوجه کباب بی استخوان و… است .

ساعت کار این کبابی ۱۱:۳۰ صبح الی ۴ عصر است
تهران – خيابان وزراء- كوچه يازدهم ، پلاک 30

تلفن تماس : 02188707272

رستوران شمشیری از رستوران های قدیمی بازار تهران است که پیشینه آن به دوران پهلوی بر می گردد. این رستوران در در ضلع جنوب شرقی سبزه میدان واقع شده است . دارای دو طبقه همکف و زیرزمین است و فضای نسبتا کوچکی دارد. این رستوران از شلوغ ترین رستوران های بازار تهران است که برای سفارش غذا باید زمانی را در صف سپری کرد .منوی این رستوران شامل انواع کباب و غذاهای گوشتی است .شعبه دوم آن در خیابان اندرزگو قرار دارد و   سفارشات آن به صورت بیرون بر است   .  غذا های بی نظیر این رستوران ارزش صبر کردن در صف های طولانی  اش را دارد .  قیمت غذاهای این رستوران متوسط رو به بالا است .

ساعت کاری رستوران شمشیری : شعبه اصلی ۱۱:۳۰ الی ۵ عصر  و ساعت کاری شعبه اندرزگو ۱۱:۳۰ الی ۱۰:۳۰ شب می باشد

آدرس دقیق : بازار تهران، سبزه میدان، اندرزگو بین کاوه و قیطریه

خانه کباب شمرون، کبابی معروف شمال تهران

رستوران شمرون در سال 1385 تاسیس شد  .این رستوران با بهره گیری از سیستم جدید  در بسته بندی و  سفارش انلاین از طریق وب سایت  ، موبایل اندرویدی و ios  توانست در جلب رضایت مشتریان سر و صدایی به پا کند .  رستوران شمرون  علاوه بر طعم واقعی و بی نظیر کباب   ، فضا و دکوراسیون زیبا  و  به یاد ماندنی دارد . یکی دیگر از مزیت های این رستوران ،دسترسی به آن در هر زمان از روز و شب  است. 
منوی این رستوران شامل شیشلیک شمرون ، کباب بره شمرون ،جوجه کباب ران شمرون ،چلو شمرون و… می باشد. رستوران شمرون در فصل سرد زمستان نیز با فراهم کردن سیستم های گرمایشی امکان لذت بردن از رستوران گردی در هوای سرد را فراهم کرده است .

ساعت کاری رستوران شمرون : ۱۱ صبح الی ۱۱ شب

آدرس شعبه تجریش : میدان تجریش، ضلع شمال شرقی

آدرس شعبه دشت بهشت : تهران، اوین، ابتدای کچویی، خیابان دشت بهشت

کباب سرای منظور  

کباب سرای منصور، بهترین کبابی در شمال تهران

کبسرای منصور   طعم بی نظیری از کباب را ارائه می دهد  و همین موضوع  صف های طولانی  از مشتریان تشکیل می دهد .  کبابی منصور  نان تافتون را در تنور رستوران  می پزد و گوشت  را روی زغال کباب می  کند .
کبابی منصور مثل بقیه ‌ی کبابی هایی که معرفی کردیم شیک و لاکچری نیست، اما به علت مزه خوبی که دارد، همیشه صف ‌های طولانی از مشتریان در انتظار هستند تا نوبتشان شود و در این رستوران غذا میل کنند.

ساعت کاری رستوران منصور : ۱۲ ظهر الی ۳:۳۰ بعد از ظهر – ۸ الی ۱۲ شب

آدرس دقیق کبابی منصور خیابان ولیعصر، بالاتر از شهید بهشتی، جنب پله اول می باشد

سخن پایانی

همانطور که متوجه شدید نوع محله و شیک بودن آن کیفیت کباب های تهران را مشخص نمی ‌کند. گاهی مجبورید برای پیدا کردن بهترین کبابی های تهران به کبابی شمال غرب تهران بروید و گاهی هم کبابی های شمال شرق تهران انتخاب مناسبی هستند. گاهی باید پایین شهر بروید و گاهی هم در همان مرکز شهر کبابی های فوق العاده ای پیدا می‌ کنید که هیچ جای دیگر پیدا نمی شود.

رستوران کمالی 

رستوران کمالی دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی ،تحویل رایگان  غذا  در محل ،قلیان موسیقی زنده ،پارکینگ  اختصاصی  و… است  که امکان ثبت سفارش غذا را نیز دارد . منوی این رستوران شامل انواع کباب  ایرانی است .

ساعت کاری: کلیه روزهای هفته از ساعت 12 تا 24

آدرس‌:

شعبه یک: لواسان بلوار امام خمینی، نبش کوچه پاییزان
شعبه دو: تهران، ولیعصر، باغ فردوس بعد از خیابان طوس

نوبتی هم که باشه ،نوبت رستوران بی نظیر شاندیز گالریا است.  منوی شگفت انگیز  رستوران شاندیز گالریا شامل انواع کباب های  ایرانی ،غذاهای ایرانی ،فرنگی  و انواع دسر و شیرینی است . شما می توانید در این رستوران  در کنار چشیدن طعم بی نظیر غذا از  اینترنت رایگان ، فضای باز  و دل انگیز نیز لذت ببرید .

شما می توانید از طریق  تلفن مجموعه و سایت ها و اپلیکشن ها  غذای خود را به  صورت انلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید .

ساعت کاری: 07 تا 23

شماره تلفن: 02122180180

آدرس‌: تهران، ولنجک، خیابان سیزدهم، پلاک۵، مرکز خرید گالریا، طبقه ۶

برای یافتن چلوکبابی های بی نظیر در شمال تهران لازم نیست زمان و هزینه زیادی بپردازید،  کافیست  این مقاله را  با دقت خوانده باشید و از تجربه   افراد دیگر استفاده کنید .  امیدواریم لحظات به یادماندنی را در کنار  عزیزانتان تجربه کنید .

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است