خانه وبلاگ دسته بندی نشده برترین رستوران های تهران، 7 رستوران خاص و منحصر بفرد
برترین رستوران های تهران، 7 رستوران خاص و منحصر بفرد

برترین رستوران های تهران، 7 رستوران خاص و منحصر بفرد

امروزه تهران پایتخت ایران یکی از مقاصد محبوب گردشگران داخلی و خارجی است زیرا امکانات پرشماری را در خود جای داده است. از جمله امکاناتی که همیشه برای گردشگران جذاب بوده میتوان به رستوران های مدرن و لوکس این شهر اشاره کرد. رستوران هایی که با دکوراسیون فاخر و منوهای متنوع و خلاقانه همواره ذهن گردشگران را به خود معطوف کرده و میتواند یک تجربه لذت بخش و به یاد ماندنی را برای هر گردگشری به یادگار بگذارد.

این رستوران ها عموما منوهای متنوع، با کیفیت و اغلب قیمت بالا دارند ولی فضای لوکس و اشرافی و ویژگی خاص رستوران های لاکچری تهران، باعث شده بسیاری ازمردم این مکان ها را اولویت نخست خود برای برگزاری مراسمات خصوصی،ملاقات های کاری و…. قرار دهند. این رستوران ها در مناطق اعیان نشین و گران قیمت تهران قرار دارند و موفق شدند با ارائه خدمات مناسب مشتریان بسیاری را برای خود جلب کنند.

ما در این مقاله سعی می کنیم یک مطلب جامع راجع به بهترین رستوران های تهران که با سلایق مختلف سازگار باشد ارائه کنیم.با مطالعه این مقاله شما میتوانید با بهترین رستوران ها ،کافی شاپ ها و کافه رستوران های تهران اشنا شده و بر اساس سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشد.

 

رستوران قصاب، یک تجربه بی نظیر از غذاهای ترکی

رستوران قصاب یکی از معروف ترین رستوران های تهران در سال 1396 با یک منو متنوع و سبک خاص طبخ ترکیه ای در شعبه فرشته و از سال 97 نیز در شعبه تجریش آغاز به کار کرد.استفاده از سرآشپزان ترکیه ای و کادر حرفه ای در این مکان محیطی دنج و لذت بخش برای مشتریان فراهم نموده است.

از محبوب ترین غذاهای این رستوران میتوان به استیک های لذیذ که با استفاده از مرغوبترین و با کیفیت ترین گوشت ها همچون تی بن ، دالاس و ….. طبخ میشود اشاره کرد.از جمله امکانات دیگر این رستوران لوکس میتوان به بیکری، فروشگاه گوشت ، اتاق های VIP مخصوص مراسمات ، سرو قلیان های ویژه و موسیقی زنده نام برد.

همچنین روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته سرویس صبحانه ترکی جذاب و متنوع این رستوران دایر میباشد.

آدرس: تهران، تجریش، خیابان فرشته، ساختمان ام اچ هاوس، پلاک 104

شماره تلفن: 02123331111

رستوران قصاب یکی از بهترین رستوران های تهران
منبع عکس : فیدیلیو

رستوران تاج محل، یکی از زیباترین رستوران های تهران

مطمئنا همه ما تا به حال نام تاج محل را شنیده ایم. با شنیدن این نام ذهن ما به سمت یکی از پرآوازه ترین بناهای جهان در پایتخت هندوستان میرود.ولی چقدر جذاب میشود وقتی که بدانیم در پایتخت کشور ایران همین تهران بزرگ یک رستوران هندی با همان شکل و شمایل به نام تاج محل داریم.این رستوران که در یک از هتل های معروف تهران قرار دارد با منوی متنوعی از انواع غذاهای ایرانی و بومی هندی از مهمانان خود پذیرایی میکند.

در وهله اول دکوراسیون رنگارنگ ،سالن بزرگ، زیبا و شیک و عطر و بوی ادویه های مخصوص هندوستان نظر هر مهمان را به خودش جلب میکند.از جمله غذاهای محبوبی که در این رستوران برای مهمانان سرو میشود میتوانیم به کشمیری‌کباب ، چیکن شاهی مخصوص تاج‎ محل ، برنج کاری اشاره کنیم. بعلاوه این غذاها، در این رستوران دلنشین نان های محلی هندی مانند قیمه نان، نان مخصوص تاج محل، روتی و پراتا پنجابی نیز پخت میشود.

آدرس: تهران، ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی، پلاک 29

شماره تلفن: 0218803544

رستوران تاج محل یکی از بهترین رستوران های تهران
منبع عکس : پینو رست

رستوران گردان برج میلاد، یک تجربه هیجان انگیز

اگر به دنبال یک از بهترین رستوران های تهران هستید تا یک وعده غذایی خود را در آنجا میل کنید قطعا یکی از هیجان انگیزترین پیشنهادهای ما به شما رستوران گردان برج میلاد است. این رستوران که در ارتفاع 276 متری از سطح زمین قرار دارد یک ویو و چشم انداز جذاب و استثنایی از شهر تهران  را در اختیارتان قرار میدهد.منوی متنوع و البته نسبتا گران این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی میشود تا تمام سلایق و ذائقه هارا از خود راضی نگهدارد.

یکی از ویژگی های برتر این رستوران خاص نسبت به سایر رستوران ها این است که در هر 3 وعده صبحانه، ناهار و شام فعال بوده و مشتریان با پرداخت هزینه ورودی میتوانند از صرف وعده خود در این رستوران خاص لذت ببرند. این رستوران با اجرای موسیقی زنده یک گزینه جذاب برای برگزاری مراسمات و مهمانی های خاص میباشد.

آدرس: تهران، خروجی شیخ فضل‌الله نوری بزرگراه همت غرب به شرق، برج میلاد، طبقه 6

شماره تلفن: 02188620358 و 02188620359  

منبع عکس : علا الدین تراول

کافه رستوران لوتکا، طعم بی نظیر غذاهای دریایی

کافه رستوران لوتکا که در اردیبهشت 1398 کار خود را آغاز کرده به جرات یکی از معروفترین کافه رستوران های تهران می باشد که میتوانند یک تجربه متفاوت و خاص برای مهمانان رقم بزند.

این کافه رستوران به شما این امکان را هم می دهد که بتوانید در فضای دلنشین و با ویو و چشم انداز خیابان فرشته غذاهای خاص و متفاوتی با طعم های به یاد ماندنی سرو کنید. محیط رستوران  قابلیت برگزاری هرگونه مناسبت خاص و یا جشن ها و رویدادها را دارد.

از مزیت های خوب این رستوران سرو همه روزه انواع صبحانه های گرم و سرد مانند سیمیت سالمون لوتکا، کروسان و پنکیک لوتکا همراه با خاویار تا انواع غذاهای دریایی همچون کالاماری، ماهی سالامون لوتکا و همچنین دسرهای لذیذ ترکی همچون کاتمر، هاوچ دیلیم و کونفه است.

اگر شما قصد دارید تا به یکی از بهترین کافه های روباز شمال تهران بروید، ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که کافه رستوران لوتکا یکی از بهترین و متفاوت ترین  تجربه های شما خواهد بود.

آدرس: تهران، ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی، پلاک 29

شماره تلفن: 0218803544

رستوران لوتکا یکی از بهترین رستوران های تهران
منبع عکس : لوتکا

کافه رستوران خرس سیاه،پرطرفدارترین کافه تهران

کافه رستوران و بیکری خرس سیاه یا همان بلک برز با طراحی جالب و قشنگ و منو خوش آب و رنگ همواره یکی از پرطرفدارترین کافه های شمال تهران می باشد. رفتار خوب و محترمانه پرسنل و پارکینگ اختصاصی مجموعه یکی از بزرگترین امتیازهای این رستوران است. این رستوران با قیمت مناسب خود همواره یکی از پر رفت و آمدترین کافه رستوران های محله الهیه تهران میباشد.

منو این مجموعه شامل تعداد زیاد و متنوعی از انواع غذاهای فرنگی ، سالادها ، برگر ،پاستا و انواعی از نوشیدنی های سرد و گرم است که توانسته علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند.

طعم متفاوت و بی نظیر برگرهای این مجموعه همیشه مورد رضایت مشتریان قرار گرفته و میشود به جرات عنوان کرد که این مجموعه یکی از بی نظیرترین برگرهای تهران را سرو میکند. بیکری این مجموعه نیز انواع کروسان ، سیمیت و شیرینی های مختلف را همه روزه پخت میکند.ضمنا طبقه بالای این کافه رستوران نیز Smoking room است که از فضای اصلی رستوران جدا شده تا باعث آزار سایر مشتریان نشود.

آدرس: تهران، خیابان فرشته، مریم شرقی، خیابان امین، ساختمانSMP، طبقه اول  

شماره تلفن: 02122054167

منبع عکس : فیدیلیو

کاخ رستوران لیدوما، مجلل ترین رستوران تهران

یکی از لوکس ترین و خاص ترین رستوران های تهران قطعا کاخ رستوران لیدوما است که علاقه مندان زیادی هم دارد. این رستوران در طبقه آخر مرکز خرید لیدوما واقع شده است که ظرفیت پذیرش 700 الی 800 مهمان را نیز دارد.

منو این رستوران یکی از متنوع و گران ترین منوها است که شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی میباشد بعلاوه این مجموعه از یک منو مخصوص کافی شاپ نیز برخوردار است و مهمانان میتوانند از این امکانات نهایت بهره را ببرند. این رستوران مدرن با موسیقی زنده فضای مناسبی را برای برگزاری انواع جشن ها،مهمانی های خانوادگی و سایر مراسمات فراهم می نماید.

از مزیت های این مجموعه میتوان به برخورد خوب و محترمانه پرسنل،امکان استفاده از وای فای رایگان و داشتن پارکینگ مناسب اشاره کرد.

آدرس: تهران،شهرک غرب، میدان صنعت، مرکز خرید لیدوما

شماره تلفن: 02186090890

کاخ رستوران لیدوما یکی از مجلل ترین رستوران های تهران
منبع عکس : علا الدین تراول

رستوران مس توران، بهترین رستوران سنتی تهران

این رستوران را که در شمال تهران قرار دارد میتوان به عنوان مشهورترین رستوران سنتی تهران نام برد.این رستوران با فضای سنتی و دلنشین خود از سال 1394 کار خود را آغاز نمود و اکثر مواقع یکی از رستوران های پر رفت و آمد و شلوغ منطقه به حساب می آید.

منو این رستوران سنتی شامل غذاهای ایرانی و سنتی و از لحاظ قیمتی گران بوده ولی کیفیت بی نظیر غذاها تقریبا این بالا بودن قیمت هارا قابل هضم میکند.

از مزیت های این سفره خانه شیک و زیبا میشود به سرویس دهی و رفتار خوب و مناسب پرسنل،محیط دنج و ارام،پذیرایی با نان  داغ و تازه از مهمانان هنگام ورود و حوضچه آرزوها  اشاره کرد که این رستوران را در لیست بهترین رستوران های تهران قرار داده است.همچنین این رستوران همه روزه وعده صبحانه نیز سرو میکند و مشتریان میتوانند یک صبحانه لذیذ را در مجموعه نوش جان کنند.

آدرس: تهران، ضلع شمالی میدان نیاوران، خانه ویلایی مس توران

شماره تلفن: 02126116800 و 02126116700

رستوران مس توران یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران
منبع عکس : فیدیلیو

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم بهترین رستوران های تهران را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید برای تفریح چند ساعته و صرف غذا از آنها استفاده کنید. طبیعتا نسبت به موضوع این مقاله ارائه شده این رستوران ها اغلب منو گران قیمتی دارند ولی نسبت به قیمت، خدمات بهتر و باکیفیت تری نیز به شما ارائه می شود. همچنین شما میتوانید از طریق سایت بریم بریم یک آشنایی کامل نسبت به تمامی رستوران ها و کافه های تهران پیدا کرده و نسبت به سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است