خانه وبلاگ دسته بندی نشده تجربه خارق العاده برای مشتریان، راهکارهایی برای بهینه سازی رستوران در فصل پاییز

تجربه خارق العاده برای مشتریان، راهکارهایی برای بهینه سازی رستوران در فصل پاییز

فصل پاییز با  رنگ های بی نظیری که دارد ،  یکی تز بهترین موقعیت ها برای ایجاد رستورانی خاص در بین سایر رستوران ها است  . درختان رنگارنگ ، خنکی هوا ، خش خش برگ درختان  زیر پا ، بوی قهوه داغ و… احساسات بی نظیری را برای مشتریان شما به ارمغان می آورد .

در این مقاله نکاتی را درباره ایده رستوران در  فصل پاییز برسی می کنیم .

استفاده از رنگ ای پاییزی مثل نارنجی ، قهوه ای ، زرد ،  استفاده از عناصر طبیعی مثل برگ ،چوب و… در دکوراسیون داخلی مجموعه رستوران شما احساسی خاص در مشتری  ایجاد می کند.استفاده از رنگ های گرم و طبیعی در دکوراسیون داخلی ، ایجاد فضای باز از طریق باغ ،تراس یا روف گاردن امکان لذت بردن از  مناظر طبیعی و هوای خنک پاییزی را به مهمانان می دهد.

مهم ترین مسئله  یک رستوران تهیه منوی مناسب با فصل پاییز است . یک رستوران خوب با استفاده از ویژگی های فصل پاییز در منوی خود خلاقیت و تنواع ایجاد می کند. با توجه به خنکای هوا ،بهره گیری از انواع نوشیدنی و غذا های گم در منو می تواند شانس بیشتری را در جلب رضایت مشتریان رستوران شما در فصل پاییز به دست بیاورد.

منوی رستوران شما در فصل پاییز می تواند شامل دسته های زیر باشد  لیست نوشیدنی ها :شیر بادام،چای ماسالا،انواع چای ،،دمنوش میوه ای ،دمنوش نعنای تازه ، شکلات داغ ،دمنوش زعفران ،دمنوش نعنا ، اسپرسو ،امریکانو،کاپوچینو،موکا ،ماکیاتو، قهوه ویتنامی و…

لیست غذاهای گرم :آَش رشته ،آش ترخینه ،آش جو ، حلیم ،سوپ شیر ،سوپ قارچ ،سوپ مرغ ، سوپ بیکن ، سوپ بلدرچین ،سوپ سیب زمینی و…

 

 

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که برای رستوران خود در پاییز و زمستان در نظر داشته باشید ، سیستم گرمایشی مناسب است . با توجه به سرمای هوا در فصل پاییز و زمستان ، با بهره گیری از انواع سیستم های گرمایشی مثل  هیتر های تابشی ، هیتر های فن دار ،بخاری های ایستاده ،شوفاژ و… می توان سردی هوا را کاهش داد.البته در انتخاب سیستم گرمایشی مناسب فصل پاییز باید به نکات زیر توجه کرد :

1-سیستم گرمایشی شما نباید بوی بد تولید نماید ،چرا که این مسئله نارضایتی مشتریان را به دنبال خواهد داشت .

2_ عدم تولید صدا 

3_ تعدیل دمای سرد و گرم با توجه به دمای فضا 

4_قابل نصب در مکانی مکانی مناسب با پوشش دهی دما

5_عدم نیاز به سیستم موتورخانه 

 

 

 

سحن پایانی : شما با در نظر داشتن قابلیت های مختلف هر فصل می توانید تجربه ای بی نظیر برای مشتریان خود بسازید . علاوه بر رعایت نکات گفته شده در این مقاله ، می توانید برای طراحی دکوراسیون رستوران خود در فصول مختلف  از تیم مجربی کمک   بگیرید .

افزودن دیدگاه

برای دریافت آخرین به روز رسانی ها و اخبار ثبت نام کنید

کلیه حقوق این قالب متعلق به گروه بریم بریم ۲۰۲۴ است